אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

עלות משלוח היא 24 שקלים להזמנה בכל סכום של קניה. 

לא. בכרמלה אפשר להזמין בכל סכום. עלות המשלוח היא 24 ₪

כרמלה מתעוררת מוקדם בבוקר!

על מנת לספק לכם את המוצרים הטובים והטריים ביותר, אנו מכינים את ההזמנה ביום בו אתם מקבלים אותה, מתוצרת טרייה המגיעה מדי בוקר.

בהזמנה עד השעה 9:30 נספק את המשלוח עוד באותו היום (למעט בימי שישי)

בימי שישי וערבי חג, יש לבצע את ההזמנה מראש.

מענה טלפוני של שירות הלקוחות במספר 03-5162919 כל יום ב- 8:00-19:00

ימי שישי וערבי חג עד השעה 13:00.

לצפייה באזורי החלוקה לחצו כאן

*בכפוף לתקנון האתר
**מספר ההזמנות היומי מוגבל 

המלאי באתר מתעדכן תכופות במהלך יום העבודה וצוות הליקוט שלנו עושה את מירב המאמצים בכדי לספק את ההזמנות במלואן. במקרה של חוסרים אנחנו יוצרים קשר, מעדכנים את הלקוח בחוסרים ומציעים מוצרים חלופיים במידת האפשר.

אין צורך להיות בבית בעת קבלת ההזמנה. השליחים של כרמלה יכולים להשאיר את ההזמנות מחוץ לדלת הבית, דבר המאפשר לנו להגיע בטווח שעות מצומצם ואף להגיע לבתי לקוחות שביצעו הזמנות באותו היום

ניתן לתאם משלוח למקום העבודה

המלאי באתר מתעדכן תכופות במהלך יום העבודה על פי מלאי המוצרים בשוק. מוצר מסוים שלא קיים באתר נגמר במלאי לאותו היום. יש לוודא כי חיפשתם את המוצר בכל האופציות הניתנות באתר: חיפוש בקטגוריות וחיפוש בחלון ה- “חיפוש”.

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 03-5162919  במייל Info@carmella.co.il  ולהוסיף מוצרים שחסרים באתר, זאת במידה ויתחדש המלאי שלהם

במידה ויש אי התאמה בין המוצרים בהזמנה למוצרים המסופקים או אי שביעות רצון מהמוצרים, יש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות במייל או בטלפון עד 24 שעות לאחר מועד האספקה.

נציג שירות הלקוחות יתאם עם המזמין את ההשלמה ו/או ההחלפה ו/או ההחזרה של המוצר וכן את החיוב/הזיכוי הכספי למזמין.

מוקד שרות הלקוחות: 03-5162919  או במייל Info@carmella.co.il

מחירי המוצרים משתנים מעת לעת באתר, בהתאם לשינויים במחירי השוק.

כן, על מנת לבטל הזמנה יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון. 

על ביטולים ושינויים יש להודיע עד 3 שעות לפני השעה הקרובה בטווח מועד ההזמנה שנקבע

(לדוגמה- אם נקבע טווח שעות 11:00-16:00 יש להודיע על הביטול עד 8:00)

מוקד שרות הלקוחות: 03-5162919  

כן, על מנת להחזיר או להחליף מוצרים יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-5162919  או במייל Info@carmella.co.il. לאחר החזרת/ החלפת המוצרים תזוכו על מחירם/ ההפרש בכרטיס האשראי. (לא כולל דמי המשלוח).

התשלום באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי של אחת החברות המוכרות והפועלות בארץ בלבד

החיוב מתבצע רק בתום שקילת המוצרים וסיכום הקניה

Carmella.co.il הינו אתר בטוח לרכישת מוצרים טריים ואיכותיים מהשוק באינטרנט. תהליך הרכישה באתר מאובטח על פי תקן PCI העולמי, המאושר ע”י חברות האשראי לביצוע עסקאות ברשת.

במידה ולקוח בוחר בשמירת פרטי התשלום לקיצור תהליך ביצוע תשלום בהזמנות עתידיות, החברה שומרת טוקן של כרטיס האשראי המאפשר למשתמש לבצע רכישות באתר ללא צורך בהזנה חוזרת של פרטי כרטיס האשראי. לצורך זה מתבצע תהליך טוקניזציה במסגרתו עם הזנת פרטי כרטיס האשראי של המשתמש, פרטי הכרטיס מוצפנים ואינם נשמרים במאגר המידע של החברה למעט 4 הספרות האחרונות של הכרטיס, תוקף הכרטיס וכן טוקן המשמש לשחזור פרטי הכרטיס בלבד.

רובן הגדול של ההזמנות בכרמלה מבוססות על מוצרים שקילים. לכן לא ניתן בעת ביצוע ההזמנה לדעת את מחיר הסל המדויק, אלא רק את הערכת המחיר המבוססת על הערכת משקלי המוצרים השקילים

לאחר ליקוט המוצרים לסל בבוקר יום המשלוח, המוצרים נשקלים וההזמנה נסגרת בסמוך ליציאת הרכבים לבתי הלקוחות ורק אז מתקבל סכום הקניה המדויק.

 

חשבונית עם פרטי הקניה תחכה לכם בארגז המוצרים שיגיע לביתכם.

במידה ונדרשת חשבוניות מס יש לציין זאת בהערות על ההזמנה

במידה ומתקבלת הודעה שכתובת המייל כבר קיימת במערכת יש לשנות את הכתובת או לנסות להיכנס עם אותה הכתובת ולשחזר את הסיסמה. כמו כן יש לוודא שכל השדות המסומנים ב * מלאים בפרטים הנדרשים

במידה ועדיין ישנה בעיה, נא ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 03-5162919 

אם מדובר בהזמנה הראשונה שלך, “הסל שלי” יופיע ריק ממוצרים מאחר ורשימה זו מתעדכנת רק לאחר ההזמנה הראשונה. בהזמנות הבאות אפשר יהיה לאחזר סלי קניה קודמים ע”י לחיצה על “ההזמנות שלי” 

יש ללחוץ על שורת הקישור “שכחתי סיסמה” בחלון הכניסה למשתמש, להזין את המייל איתו נרשמת וללחוץ “שלח”. קישור לאיפוס הסיסמה ישלח לכתובת המייל שהזנת.

חשוב- לעיתים המייל עם הקישור מגיע לתיבת “דואר זבל” 

במידה והכניסה לאתר עדיין לא מתאפשרת, יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-5162919  או במייל Info@carmella.co.il